Galaxy Guide 8: Scouts

Z Biblioteki Ossus, polskiej encyklopedii ''Gwiezdnych wojen''.

Galaxy Guide 8: Scouts
Autor/rzy:
Redakcja: Ed Stark
Ilustracje: Mike Vilardi
Ilustracja na okładce: West End Games
Informacje wydawnicze
Wydanie oryginalne: West End Games 1993
Typ publikacji: Podręcznik RPG
Seria/Cykl: Galaxy Guide
Tom/Część: 8 z 12
Poprzedni/a: Galaxy Guide 7: Mos Eisley
Następny/a: Galaxy Guide 9: Fragments from the Rim
Pełne informacje o wydaniach
Chronologia w uniwersum
Kanoniczność: Legendy


Galaxy Guide 8: Scouts to dodatek do Star Wars RPG wydanej przez West End Games. Książkę te napisali Bill Smith i Bill Olmesdahl. Ukazała się nakładem West End Games w 1993 roku. Prezentuje ona metody zwiadowcze jakimi posługiwali się członkowie sił Nowej Republiki. Zawiera wewnątrz informacje na temat losowego tworzenia planet[1] czy zamieszkujących je istot.

Nota wydawnicza

Wydanie oryginalne
In the days of the Old Republic, exploration was the key to adventure. New worlds lay beyond the next star, and high adventure lived along the spaceways. The scout was a free spirit; an andrenaline jockey eager to plumb the depths of his own curiosity.And then came Imperial Rule and the iron grip of Emperor Palpatine. He, and his Imperial Moffs and governors, turned the scout service to…other purposes. Seeking out Rebel Bases and hunting the heroes of the Alliance, the scouts became dark shadows of themselves—spies and infiltrators under the control of the Imperial Fleet.Now, the New Republic holds sway in most of the "civilized" portions of the old Empire, and the Scout Service has been renewed. Seeking out cultures and worlds lost or abandoned during the dark time of the Empire, the scouts are a new breed of hero facing a new kind of danger… (West End Games, 1993)
Tłumaczenie nieoficjalne
W czasach Starej Republiki eksploracja była kluczem do przygody. Nowe światy były tuż za następną gwiazdą a przygoda kryje się za każdym kosmicznym szlakiem. Zwiadowcy byli wolnymi strzelcami; adrenalina napędzała ich ciekawość. I wtedy nadeszły rządy Imperium i żelazny uścisk Imperatora Palpatine. On i imperialni Gubernatorzy i Moffowie sprawili, że zwiadowcy zaczęli służyć... innym sprawom. Szukali baz Rebelii i polując na przywódców Sojuszu, zwiadowcy stali się tylko cieniem tego, czym byli w przeszłości - szpiegami na usługach Imperialnej Floty.

Teraz nastały czasy Nowej Republiki i Zwiadowcy powrócili. Poszukują nowych kultur i światów zapomnianych podczas mrocznych czasów Imperium. Zwiadowcy są bohaterami spotykającymi się z nowymi typami zagrożeń.

Zawartość

W tym haśle należy dodać lub uzupełnić spis zawartości.
[Pokaż/Ukryj]
Postacie Stworzenia Modele droidów Wydarzenia Miejsca
Organizacje i tytuły Rasy rozumne Pojazdy i statki Broń i technologia Różne

Wydania

Data premiery Kraj wydania Numer ISBN Wydawnictwo Objętość Format Cena
1993 USA 0874311888 West End Games --- stron Druk (miękka) ---

Ciekawostki

  • Książka ta to pierwsza z serii opowiadająca o Nowej Republice.

Przypisy

  1. Pierwszy raz system losowania planet zawarto w pierwszej części Planets of the Galaxy.


Galaxy Guide
[Pokaż/Ukryj]